Ambulan's Blog

Di Sini Bermulanya Ambulan Anda

Kembali… Salam Pertengahan Ramadhan

Diam tak diam, rupanya sudah hampir 2 tahun aku tak menulis dan update blog ini. Semangat menulis blog kembali menyala apabila aku memeriksa email pagi ni. Ada seorang hamba allah yg bernama muhamad adib telah memberikan komenter dan pertanyaan berkaitan diri aku dan bagaimana perkenalan aku dengan isteri yg jauh berasal dari udon thani. Terima kasih kepada saudara muhammad adib yg sudi membaca blog aku yg caca merba dan ditulis dengan bahasa rojak serta banyak tatabahasa penulisan yg tak betul. Untuk hari ni, biarlah catatan ini sebagai mukaddimah aku semperna bulan ramadhan ini. Idea menulis tgh datang mencurah-curah, cuma untuk pagi ni aku betul-betul agak sibuk dengan tugasan. Insyallah dalam masa terdekat ni aku cuba menulis kembali.

23 Jun 2016 - Posted by | Coretan

Tiada komen.

Tinggalkan Jawapan

